Dezynfekcja czyli odkażanie jest to postepowanie mające doprowadzić do zniszczenia drobnoustrojów oraz ich form przetrwalnikowych na przedmiotach i powierzchniach użytkowych. Postępowanie odkażające skórę, błony śluzowe i rany nazywane jest antyseptyką. Higieniczne utrzymanie czystości nazywane też sanityzajcą to proces eliminacji możliwie największej liczby mikroorganizmów z przedmiotów codziennego użytku oraz powierzchni otaczających nas na co dzień.

Pomoc

1. Rejestracja nowego użytkownika
Należy wybrać zielony przycisk LOGOWANIE, który przekierowuje do strony logowania. Następnie należy wybrać „Nie posiadasz jeszcze konta? Kliknij tutaj aby się zarejestrować” i wypełnić formularz zatwierdzając wprowadzone dane poprzez wybranie przycisku ZAREJESTRUJ

 

 

 

 

2. Dlaczego muszę się rejestrować?
Rejestracja daje dostęp do dodatkowych możliwości niedostępnych dla gości. Przede wszystkim pozwala korzystać z Aplikacji automatycznego wyboru najkorzystniejszej oferty handlowej.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę, więc jest zalecane, abyś ją wykonał.


3. Jak zmienić dane Użytkownika podane podczas rejestracji?
Należy się zalogować, wybrać przycisk ZMIEŃ DANE. System wyświetli formularz EDYCJA DANYCH. Po dokonaniu zmian należy zatwierdzić je wybierając ZAPISZ ZMIANY. Należy pamiętać że edycji nie podlegają login oraz NIP.


4. Jak się zalogować?
Aby się zalogować użytkownik wcześniej zarejestrowany powinien wybrać zielony przycisk LOGOWANIE.

 

 

 

 

Zostanie automatycznie przekierowany do strony logowania.

 

 

 

Należy podać LOGIN, HASŁO a następnie wybrać ZALOGUJ.

 

5. Dlaczego nie mogę się zalogować?
Powodów może być kilka. Czy w ogóle zarejestrowałeś się na tym portalu? Jeżeli nie, to musisz wiedzieć, że rejestracja jest konieczna, aby móc się logować. A jeżeli się zarejestrowałeś i mimo to nie możesz się zalogować, to upewnij się, że Twoja nazwa użytkownika i Twoje hasło są prawidłowe. Jeżeli są, to skontaktuj się z redakcją portalu.



6. Co zrobić kiedy zapomnę hasła dostępu?
Użytkownik, który zapomniał hasła może otrzymać nowo wygenerowane hasło. W tym celu należy wybrać przycisk LOGOWANIE, podać login i zatwierdzić poprzez ZALOGUJ. Pojawi się informacja:

  • „Podany login lub hasło jest nieprawidłowe.”
  • „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj aby je zmienić” – należy wybrać klikając.

Pojawi się „Formularz zmiany hasła” w którym wypełniamy login oraz email, zatwierdzamy wybierając „Wygeneruj nowe hasło”.
Pojawi się informacja systemu, że” Nowe hasło zostało wygenerowane i przesłane na Twoją skrzynkę email”. Wciągu kilku minut na podanej skrzynce pojawi się wiadomość zatytułowana „Zmiana hasła do konta w serwisie dezynfekcja24.pl” zawierająca nowe hasło dostępu. 

 

7. Jak zmienić hasło dostępu?
Należy się zalogować, wybrać przycisk ZMIEŃ DANE.
System wyświetli formularz EDYCJA DANYCH. W pasku opisanym NOWE HASŁO wpisujemy nowe hasło, w pasku opisanym POWTÓRZ NOWE HASŁO wpisujemy ponownie nowe hasło, po czym zatwierdzamy za pomocą ZAPISZ ZMIANY.


8. Jak zamówić abonament testowy?
W celu zamówienia darmowego 30 dniowego abonamentu testowego należy napisać e-mail na adres: test@dezynfekcja24.pl lub zadzwonić pod numer telefonu 42 611 62 36. Informację na ten temat można znaleźć również w zakładce ABONAMENT

 

 

w „Formularzu zakupu abonamentu”, po podaniu LOGINU i przycisku DALEJ.


9. Czym jest abonament testowy?
Abonament testowy udzielany jest na prośbę zarejestrowanego Użytkownika portalu na okres 30 dni. W tym czasie użytkownik ma prawo do bezpłatnego korzystania z wszystkich funkcji Aplikacji. Dany Użytkownik ma prawo otrzymać abonament testowy jeden raz.
 

10. Jak wykupić abonament?
Po wybraniu przycisku ABONAMENT w „Formularzu zakupu abonamentu”

 

 

  należy podać LOGIN użytkownika a następnie zatwierdzić przyciskiem DALEJ. Pojawi się lista możliwych do wyboru opcji abonamentu oraz dwie opcje płatności za abonament:
- opłata abonamentu przelewem
- opłata abonamentu poprzez sms.
Należy dokonać wyboru jednego z dostępnych abonamentów oraz jednej z opcji płatności

 


Po uregulowaniu należności Użytkownik ma prawo do korzystania z wszystkich możliwości Aplikacji do momentu wygaśnięcia terminu ważności wykupionego abonamentu.


11. Jak sprawdzić ważność abonamentu?
Użytkownik, który wykupił abonament lub zamówił abonament testowy może sprawdzić jego  ważność. W tym celu należy wybrać przycisk ABONAMENT, a następnie w „Formularzu zakupu abonamentu” podać LOGIN oraz zatwierdzić wybierając DALEJ. Pojawi się informacja:
„Opłata abonamentowa dla użytkownika ………….. (login użytkownika)
Aktualna ważność abonamentu ……………. (dzień do kiedy abonament jest ważny)”
 

12. Jak wykupić abonament kiedy stracił ważność?
Należy wybrać zielony przycisk ABONAMENT, system przekieruje do formularza zakupu abonamentu, w który należy wpisać LOGIN i zatwierdzić przyciskiem DALEJ. Następnie system wygeneruje wiadomość o nieważnym abonamencie, kliknij TUTAJ

 

 

 Po czym nastąpi przeniesienie do „Formularza zakupu abonamentu” gdzie należy stosować wskazówki podane w punkcie 10 niniejszej Pomocy.


13. Jak złożyć zapytanie ofertowe?
Aby złożyć zapytanie należy się zalogować, następnie wybrać APLIKACJA oraz ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

i wybrać opcję „Utwórz nowe zapytanie ofertowe”

 

 

System przeniesie nas do formuły w której stworzymy zapytanie.

 


Aby dodać produkt do zapytania należy kliknąć w pole „dodaj nowy produkt do zapytania”.

 

 

Następnie wpisać nazwę produktu w pasek bądź wybrać „lub skorzystaj z zaawansowanej wyszukiwarki w katalogu produktów„.

 

 

System przeniesie nas do katalogu produktów gdzie za pomocą wyszukiwarki możemy wybrać produkt posługując się kategorią, branżą, składnikiem aktywnym bądź nazwą produktu.

 

 


Po dodaniu wybranego produktu do zapytania

 

 

należy wypełnić pola pod nazwą produktu. Kolejno ilość, częstotliwość zamówień, opakowanie.

 


Aby zakończyć proces składania zapytania należy wypełnić tabelę, która zawiera niezbędne informacje dla oferenta:

  • czas oczekiwania na ofertę
  • termin ważności oferty
  • warunki transportu
  • dopuszczam oferty cząstkowe
  • uwagi (do zmówienia dotyczące zamówionych produktów)

 Następnie potwierdzić czynność klikając „Wyślij zapytanie ofertowe”. Pojawi się komunikat ze strony: Czy wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe? Czy chcesz ostatecznie złożyć zapytanie ofertowe? Jeżeli dane są właściwe i chcemy złożyć zapytanie wybieramy OK. Jeżeli zamierzamy zmodyfikować utworzone zapytanie lub zrezygnować z jego wysłania - wybieramy ANULUJ.
Po wybraniu OK otrzymamy komunikat:
„Twoje zapytanie ofertowe zostało zapisane w „moje zapytania ofertowe” w zakładce „moje zapytania aktywne” i wysłane do Oferentów”.
W przypadku wystąpienia braków w zapytaniu ofertowym system wskaże je i poprosi o ich uzupełnienie.



14. Kiedy otrzymam odpowiedź na złożone zapytanie ofertowe?
Czas oczekiwania na ofertę trwa od 3 dni do 30 dni. W zależności od tego jaki okres wybierzemy podczas składnia zapytania ofertowego.


15. Co oznacza termin „ważność oferty”?
Jest to czas w którym oferent gwarantuje niezmienność ceny i warunków oferty.


16. Gdzie znaleźć informacje o złożonych zapytaniach ofertowych?
Zalogowany Użytkownik, który złożył już zapytanie lub zapytania ofertowe może uzyskać zebrane o nich informacje w postaci tabeli w zakładce ZAPYTANIA OFERTOWE. Należy wybrać intersującą nas opcję spośród:
„Moje zapytania aktywne”
„Moje zapytania zakończone”
„Moje wybrane oferty”


17. Czy można wydrukować złożone zapytania ofertowe?
Złożone zapytanie ofertowe możemy wygenerować w postaci pliku PDF oraz wydrukować. Zalogowany Użytkownik wybiera zakładkę ZAPYTANIA OFERTOWE, następnie z wyświetlonej tabeli wybiera  MOJE ZAPYTANIA AKTYWNE. Po czym klika dwukrotnie na konkretne, wybrane zapytanie spośród widocznych w tabeli. Na dole strony należy wybrać WYGENERUJ PDF.


18. Jak dodać własny produkt do bazy danych?
Należy się zalogować się i ponownie wybrać zielony przycisk LOGOWANIE. Pod tabelą logowania pokażą się dwa linki  „Zaproponuj nowy produkt chemiczny” lub „Zaproponuj nowe urządzenie”. Po kliknięciu na wybrany link system przenosi do formularza dzięki któremu Użytkownik może przesłać dany produkt do obsługi portalu, która po weryfikacji  danych udostępni produkt na stronie internetowej. Formularz należy wypełnić wpisując informacje lub wybierając konkretne odpowiedzi. Należy dodać zdjęcie produktu oraz załączniki np. dokumentację którą posiada dany produkt. Po zakończeniu wypełniania formularza zatwierdzamy go wybierając ZGŁOŚ PRODUKT. Procedura dodania produktu lub urządzenia kończy się komunikatem: : ” Twoja propozycja nowego towaru została przekazana do administratora”.


19. Jak korzystać z wyszukiwarki produktów?
Dzięki wyszukiwarce możemy w szybki sposób znaleźć produkt.
Po przejściu na stronę główną portalu , po lewej jego stronie znajduje się zakładka WYBIERZ KATEGORIĘ spośród:

  • Środki do dezynfekcji i mycia
  • Urządzenia
  • Higieniczne utrzymanie czystości
  • Odzież robocza

Każda z kategorii posiada szczegółowe podkategorie. Wybierając jedna z nich system przenosi do wyszukiwarki produktów złożonej z następujących elementów:

  • Branża
  • Kategoria
  • Składnik aktywny
  • Nazwa produktu

Po uzupełnieniu poszczególnych pól należy wybrać przycisk WYSZUKAJ. Pojawi się lista produktów spełniających podane kryteria lub informacja „Brak produktów” jeżeli w bazie nie ma produktów spełniających kryteria.
W prawej części strony głównej portalu jest umieszczona lista branż:

  • Służba zdrowia
  • Weterynaria
  • Rolnictwo i przetwórstwo
  • Baseny
  • Wodociągi
  • Gastronomia i hotelarstwo
  • Przemysł farmaceutyczny i kosmetyczny
  • Transport
  • Obiekty użyteczności publicznej

Po wybraniu jednej z kategorii w której występuje szukany produkt lub urządzenie system przenosi nas do wyszukiwarki produktów, w której należy postępować zgodnie z powyżej opisaną instrukcją w niniejszym punkcie Pomocy.


20. Kiedy użyć czerwonego przycisku PRZEJDŹ DO BIEŻĄCEGO ZAPYTANIA?
Jeżeli podczas składania zapytania ofertowego chcemy przejść do innej części portalu, możemy to zrobić. Po odwiedzeniu innej opcji należy użyć czerwonego przycisku „PRZEJDŹ DO BIEŻĄCEGO ZAPYTANIA” . W ten sposób powracamy do rozpoczętej formuły składania zapytania. Ułatwia nam to pracę ponieważ nie tracimy stworzonego dotychczas zapytania i możemy kontynuować jego składanie.


21. Jak zamieścić publikacje?
Użytkownicy, którzy chcieliby zamieścić tekst o treści zgodnej z tematyką portalu powinni go przesłać drogą mailową do obsługi portalu. Należy pamiętać o umieszczeniu w mailu wszelkich danych teleadresowych autora publikacji. Pracownicy redakcji portalu po przeanalizowaniu tekstu przesyłają do autora publikacji zwrotny e-mail zawierający ewentualne uwagi do tekstu oraz warunki jego umieszczenia na stronie internetowej.

22. Do czego służy przycisk ODZIEŻ ROBOCZA?
Reklamowy przycisk ODZIEŻ ROBOCZA może kierować do Twojej strony lub sklepu interneto-wego. Zainteresowanych prosimy o kontakt z redakcją portalu, która udzieli szczegółowych infor-macji, jak umieścić reklamę wykorzystując ten przycisk.



23. Jak skontaktować się z redakcja portalu?
Należy wybrać zakładkę REDAKCJA. Znajdują się tam dane teleadresowe , których można użyć do kontaktu. Możesz również skorzystać z gotowego formularza kontaktowego. Należy go popranie wypełnić, przepisać podany kod z obrazka i zatwierdzić przyciskiem WYŚLIJ.



24. Co zrobić gdy w powyższej Pomocy nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania?
Jeżeli w powyższej pomocy brakuje informacji na temat Twojego problemu skontaktuj się z redakcją Portalu według wskazówek zawartych w punkcie 23 niniejszej Pomocy.



Facebook