Dezynfekcja czyli odkażanie jest to postepowanie mające doprowadzić do zniszczenia drobnoustrojów oraz ich form przetrwalnikowych na przedmiotach i powierzchniach użytkowych. Postępowanie odkażające skórę, błony śluzowe i rany nazywane jest antyseptyką. Higieniczne utrzymanie czystości nazywane też sanityzajcą to proces eliminacji możliwie największej liczby mikroorganizmów z przedmiotów codziennego użytku oraz powierzchni otaczających nas na co dzień.

Publikacje

Aromamarketing – czy zapach może być sukcesem?

1455952489

Żyjemy w czasach, w których aby sprzedać produkt, trzeba zwrócić na siebie uwagę klienta. Musimy zainteresować go na tyle, by zechciał poznać naszą ofertę. Nie jest to łatwe, ponieważ dziś przeciętny konsument nie ma zbyt wiele czasu na dokładne zapoznanie się z ofertą. Naszym sprzymierzeńcem w walce o klienta jest zapach.

 

Zapach delikatnie buduje nastrój zakupowy, tworząc więź między potrzebami klienta a naszymi produktami. Powoduje, że wydają się one bardziej wartościowe i lepszej jakości, a klienci uznają je za bardziej pożądane. Badania dowiodły, że czas spędzony przez klienta w sklepie jest zdecydowanie dłuższy w momencie, gdy zastosujemy bodźce zapachowe. A wydłużony czas pobytu to większa sprzedaż.

Zapach to emocje. Proces zakupowy to też emocje 

 

Zapach powinien być dobrany do profilu działalności firmy i do jej oferty. Ważne, aby wraz z wystrojem tworzył on spójny przekaz, podkreślał zalety produktu, marki. Firma Aromalinea służy pomocą w doborze zapachu do konkretnej działalności. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jaki zapach będzie najlepszy dla twojej firmy, zapytaj droga mailową poprzez formularz kontaktowy na stronie www.aromalinea.pl. Eksperci dobiorą zapach tak, aby podkreślał i wzmacniał zalety i jakość konkretnego produktu lub całej oferty. 

 

Jak dowodzą badania, dzięki zastosowaniu zapachów sklepy zwiększają swoją sprzedaż o około 15%. Zapach może budować dystans lub zbliżać, tworzyć atmosferę prestiżu i elegancji lub wręcz przeciwnie – nadawać lekkości i wesołości, wywoływać chęć posiadania, pobudzać łaknienie, ożywiać i polepszać koncentrację lub uspokajać. Wszystko zależy od miejsca, w którym ma być zastosowany.

 

Wykorzystajmy dobrodziejstwa zapachowe w naszej firmie. Stwórzmy przyjazną atmosferę do podejmowania decyzji zakupowych oraz optymalny obraz naszego produktu, który będzie pożądany przez klientów.

 

 

 

 

 

WSTECZ
Facebook